Пошуковий запит: (<.>A=Будашко В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Будашко В. В. Оптимизация управления энергетической установкой типа CRP AZIPOD® [Електронний ресурс] / В. В. Будашко // Автоматизация судовых технических средств. - 2008. - Вып. 14. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/asts_2008_14_4
|
2. |
Будашко В. В. Удосконалення системи управління підрулюючим пристроєм комбінованого пропульсивного комплексу [Електронний ресурс] / В. В. Будашко, О. А. Онищенко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Електричні машини та електромеханічне перетворення енергії. - 2014. - № 38. - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcemepe_2014_38_6
|
3. |
Будашко В. В. Физическое моделирование многофункционального пропульсивного комплекса [Електронний ресурс] / В. В. Будашко, О. А. Онищенко, Е. А. Юшков // Збірник наукових праць Військової академії (м. Одеса). Технічні науки. - 2014. - Вип. 2. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zbnpva_2014_2_15
|
4. |
Будашко В. В. Имплементарный подход при моделировании энергетических процессов динамически позиционирующего судна [Електронний ресурс] / В. В. Будашко // Електротехніка і електромеханіка. - 2015. - № 6. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/elem_2015_6_4 В результате анализа энергетических процессов в судовых энергетических установках комбинированных пропульсивных комплексов в различных эксплуатационных режимах создана стратегия построения математических моделей указанных комплексов. Стратегия основана на имплементации векторов возмущающих воздействий, изменяющих гидродинамические характеристики судна, на векторную плоскость энергетических характеристик. Предложенный подход к моделированию энергетической установке судна, находящегося в режиме динамического позиционирования, позволил учесть: особенности настроек ПИД-регуляторов частотных электроприводов подруливающих устройств; автоматических регуляторов напряжения среднеоборотных дизель-генераторов; эксплуатационные характеристики всех управляемых объектов комплекса и судна при передаче мощности к гребным винтам.
|
5. |
Бойко А. А. Синтез и исследование системы автоматического симметрирования токов асинхронного двигателя с преобразователем напряжения [Електронний ресурс] / А. А. Бойко, В. В. Будашко, Е. А. Юшков, Н. А. Бойко // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2016. - № 1(2). - С. 22-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2016_1(2)__4 Выполнена разработка методов исследования несимметричных режимов работы асинхронных двигателей (АД). Определено влияние несимметрии напряжения источника питания на работу асинхронного электропривода. Предложена система автоматического симметрирования токов статора АД с применением тиристорного преобразователя напряжения. Рассмотрен синтез элементов системы симметрирования и принципы ее работы, определены показатели симметрирования и даны рекомендации по применению системы.
|
6. |
Будашко В. В. Система мониторинга состояния винторулевой колонки для пре-дупреждения эффекта Коанда [Електронний ресурс] / В. В. Будашко, В. В. Никольский, С. Г. Хнюнин, Ю. А. Накул // Автоматизация судовых технических средств. - 2015. - Вып. 21. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/asts_2015_21_6
|
7. |
Будашко В. В. Оценка эффективности компенсации деградационных эффектов в комбинированном пропульсивном комплексе [Електронний ресурс] / В. В. Будашко // Судовые энергетические установки. - 2015. - Вып. 36. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seu_2015_36_9
|
8. |
Будашко В. В. Підвищення ефективності керування судновим двомасовим електроприводом [Електронний ресурс] / В. В. Будашко // Електротехніка і електромеханіка. - 2016. - № 4. - С. 34-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/elem_2016_4_7 На підставі теоретичних і практичних досліджень двомасового електроприводу суднової вантажної системи рефрижераторного судна, в роботі вирішено науково-технічну проблему вдосконалення системи керування електроприводом впродовж впливу на нього різновекторних збурень. Результатом виконаних досліджень є поєднання рівнянь, що описують переміщення вантажу механізмом підйому рамки утримувача палет, в систему диференціальних рівнянь з коефіцієнтами, залежними від коливань судна. У теоретичній частині синтезовано математичну модель електромеханічної системи механізму підйому, що надало змогу дослідити способи мінімізації кутів розгойдування і часових інтервалів, необхідних для стабілізації переміщення вантажу двомасовим електроприводом механізму підйому, що дозволило у непрямий спосіб імплементувати сигнал, пов'язаний зі стохастичною природою моменту коливання судна, на координатну площину електроприводу підйому. Удосконалено та досліджено спосіб параметричної оптимізації математичної моделі електромеханічної системи в функції кута розгойдування вантажу. На підставі визначення структури та алгоритмів роботи підвищено ефективність системи керування двохмасовим електроприводом механізму підйому з точки зору зменшення часу стабілізації рухомого вантажу.
|
9. |
Могилова А. Ю. Особливості маркетингу у готельно-ресторанному бізнесі [Електронний ресурс] / А. Ю. Могилова, В. О. Будашко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 17(2). - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_17(2)__20
|
10. |
Никольский В. В. Система мониторинга позиционирования полупогружных плавучих буровых установо [Електронний ресурс] / В. В. Никольский, В. В. Будашко, С. Г. Хнюнин, Н. Е. Раенко // Судовые энергетические установки. - 2015. - Вып. 35. - С. 137-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seu_2015_35_18
|
11. |
Будашко В. В. Розробка трирівневої багатокритеріальної стратегії управління гібридною судновою енергетичною установкою комбінованого пропульсивного комплексу [Електронний ресурс] / В. В. Будашко // Електротехніка і електромеханіка. - 2017. - № 2. - С. 62-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/elem_2017_2_12 На підставі системної класифікації топологій суднових енергетичних установок (СЕУ) комбінованих пропульсивних комплексів (КПК) були систематизовані основні переваги і недоліки СЕУ КПК в залежності від топології системи розподілення енергії. Одержані характеристики процесів передачі потужності у СЕУ КПК і системах енергопостачання, і їх стратегій контролю з точки зору підвищення ефективності та усунення зазначених недоліків. Удосконалено математичний апарат для проведення досліджень з точки зору розробки методів проектування і управління гібридними СЕУ КПК зі скороченням споживання палива, викидів у довкілля і підвищенні ремонтопридатності, маневреності і рівня комфорту. Розроблений метод дає можливість ітераційної оптимізації параметрів СЕУ КПК, що дозволяє використовувати його як засіб інтелектуального проектування, результатом застосування якого є вдосконалені експлуатаційні характеристики СЕУ КПК.
|
12. |
Будашко В. В. Математическое моделирование всережимных регуляторов оборотов подруливающих устройств судовых энергетических установок комбинированных пропульсивных комплексов [Електронний ресурс] / В. В. Будашко, Е. А. Юшков // Электронное моделирование. - 2015. - Т. 37, № 2. - С. 101-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/elmo_2015_37_2_10 На основании системного подхода с учетом технических характеристик судовой энергетической установки комбинированного пропульсивного комплекса динамически позиционирующего нефтедобывающего судна и существующих ограничений по мощности и моменту на валу, а также различных стратегий управления подруливающими устройствами разработана математическая модель всережимного регулятора оборотов. Получены математические модели, передаточные функции и созданы блок-схемы замкнутых систем регулирования частоты вращения, момента и мощности подруливающего устройства, зависящих от динамических характеристик судна, находящегося в условиях нестабильности работы винта и воздействия окружающей среды. На основании разработанной в среде MatLab/Simulink имитационной модели всережимного регулятора оборотов для тестового примера получены результаты моделирования автоматического перехода регулятора из одного режима работы в другой в зависимости от эксплуатационных условий.
|
13. |
Глазева О. В. Аспекти математичного моделювання елементів єдиних електроенергетичних установок комбінованих пропульсивних комплексів [Електронний ресурс] / О. В. Глазева, В. В. Будашко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Проблеми удосконалення електричних машин і апаратів. Теорія і практика. - 2015. - № 42. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vsrudmash_2015_42_18
|
14. |
Миргород В. Ф. Апроксимаційно-марківські моделі зміни параметрів технічного стану силових та енергетичних установок у довготривалій експлуатації [Електронний ресурс] / В. Ф. Миргород, І. М. Гвоздева, В. В. Будашко // Авіаційно-космічна техніка і технологія. - 2022. - № 4(спец. вип. 2). - С. 73–79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2022_4(2)__13 Проектування та впровадження систем автоматичного керування зміною координат стану та вихідних змінних силових та енергетичних установок складається з декількох послідовних етапів, при виконанні яких широко застосовуються засоби математичного моделювання. Одним із найбільш важливих таких етапів є відпрацювання створеної системи (регулятора) на напівнатурному стенді. Такий стенд містить, як правило, створений зразок системи з фізично реалізованими вимірювальними каналами, а об'єкт керування та виконавчі пристрої виконуються у вигляді комп'ютерної математичної моделі реального часу (стенд-імітатор). Проблемним питанням є вирішення протиріччя між вимогами адекватності комп'ютерного експерименту реальним умовам експлуатації та можливостями стенда-імітатора, оскільки математична модель об'єкта керування є детермінованою. В реальних умовах мають місце випадкові збурення, що зумовлює випадковий характер вихідних вимірювальних координат об'єкта керування. Застосування відомих методів статистичного моделювання обмежено вимогами щодо стаціонарності, оскільки керовані об'єкти є багаторежимними. Вирішення вказаного протиріччя запропоновано шляхом застосування нової інформаційної технології, яка складається в послідовному виконанні етапів попередньої апроксимації часових рядів відхилень таких змінних від сформованої апроксимаційної моделі, та етапу статистичного моделювання. Як статистичну модель випадкових процесів відхилень таких змінних від сформованої апроксимаційної моделі запропоновано модель Марківського процесу, що враховує можливу корельованість вихідних даних. Оскільки вимірювальні канали сучасних систем управління є виключно цифровими, тому завдяки дискретизації за часом і рівнем, досліджувані процеси утворюють Марківський ланцюг, що надає можливість встановити важливі особливості таких процесів. Застосування апроксимаційної моделі забезпечує умови стаціонарності та коректність запропонованої моделі. Вирішено прикладне завдання моделювання зміни параметрів технічного стану багаторежимного технічного об'єкта в довготривалій експлуатації на базі запропонованої моделі та експериментальних даних.
|